Хамилтон триумфираше и призна: Победа, но најтешка трка во кариерата

ОБЈАВЕНО НА:

Хамилтон и Верстапен имаа фантастичен дуел во пустината во последните десет круга, можеби давајќи ни знак за тоа што следува во новата сезона на Формула 1 во 2021 година. Верстапен на три круга пред крај успеа да го престигне Хамилтон, но мораше да му го врати местото затоа што во еден свиок влезе преширокот со сите четири тркала надвор од патеката широк за време на претекнувањето.

Светскиот првак во Ф1, Луис Хамилтон и Mercedes победија на првата трка сезонава за ГН на Бахреин и оговорија на претсезонските сомнежи околу формата и силата на болидот. Ова беше трет триумф по ред за Хамилтон на патеката, петти вкупно, и 96 победа во кариерата.

Британскиот возач стартуваше од второто место и беше под силен притисок од Макс Верстапен во последните десет круга. Верстапен заврши втор со 0,7 секунди, а како трет на подиумот се искачи Валтери Ботас.

Макс Верстапен и Red Bull имаа еден од нивните најдоминантни Гран при викенди со тоа што Холанѓанецот беше најдобар на сите три тренинзи и обезбеди пол позиција. Но, на денот кога требаше да се борат за бодови се покажа дека Mercedes е сепак подобар.

Хамилтон и Верстапен имаа фантастичен дуел во пустината во последните десет круга, можеби давајќи ни знак за тоа што следува во новата сезона на Формула 1 во 2021 година. Верстапен на три круга пред крај успеа да го престигне Хамилтон, но мораше да му го врати местото затоа што во еден свиок влезе преширокот со сите четири тркала надвор од патеката широк за време на претекнувањето.

Серхио Перез имаше силно деби за Red Bull, и покрај дополнителните проблеми да ги имаше на квалификациите за 11-то место. Мексиканецот запре во формацискиот круг и беше принуден да тргне од боксот. Но, Перез беше одличен со претекнување низ патеката за да избори во Топ-6.

“Колку тешка трка беше тоа. Раното застанување беше тешко, но моравме да го покриеме, Макс. Тие имаа неверојатен перформанс целиот викенд, па ќе требаше нешто посебно”, рече Хамилтон во пост-интервју после трката. „Требаше да ја најдеме вистинската рамнотежа од тоа што не притискавме премногу и ги менаџиравме гумите. На крајот Макс беше околу мене, но успеавме да го задржиме. Многу сум благодарен на сите во фабриката за да продолжат да притискаат“.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK