Официјалната конструкција на Skoda го има истиот 2.0-литарски мотор како и обичната Skoda Superb, но неговата моќност е извонредна.просто го посакувате....
Skoda можеби не е познат бренд за повеќето клиенти од другата страна на Океанот, но е популарен производител на автомобили од оваа страна- на пазарите на Стариот континент, кој се наоѓа веднаш под Volkswagen во однос на цената.
Нејзиниот водечки модел, Skoda Superb, постои веќе две децении. Компанијата смета дека е соодветно да ја прослави оваа пригода не со средно специјално издание, туку со верзија на караван со високи набиени коњски сили. Пакувајќи го модифицираниот 2.0-литарски турбо мотор VW, тјунираниот Superb дава 470 коњски сили. Го сокрриваа претходно, но сега конечно можеме да го видиме на дело.
Возилото неодамна беше претставено на каналот на Youtube на списанието CAR, каде што беше тестирано на некои виулести споредни патишта.
Иако дотераниот мотор не е единствената надградба, тој е дефинитивно централниот дел. Стандардниот 2.0-литарски бензински мотор со четори цилиндри, доби поголем турбо, нов довод и доводни цефки и други придружни модификации.
И шасијата е пrомeната. RE Performance, кој ги направи модификациите на моторот, го спушти автомобилот за два инчи и додаде комплет полепливи гуми. Сопирачките се исто така надградени на поголеми ротори со шестклипни клешти. Покрај тоа, тој е визуелно идентичен со залихи Skoda, дури и со фабрички 18-инчни тркала.
Несреќниот дел од целата оваа приказна за надградбата е што возилото е еднократно односно направено во еден примерок.
И покрај тоа што беше официјално потпишан со Skoda и главно е само високо-обработен Superb, производителот на автомобили не планира да го пушти во производство. Тоа е штета, бидејќи ги симнува бројките за перформанси слични на караванот Audi RS4.
Иако привлечноста кај ентузијастите за брзи каравани изгледа голема, нивната побарувачка на пазарот е очигледно мала.
Таа констација важи особено за САД, односно ниту еден американски бренд веќе не гради караван, со добра причина.
Но во Европа тое е еден вид ниша верзија на каросерија на седан, која сама по себе поради практичноста е популарна, иако, можеби не како што беше порано.
Сепак, многу кул автомобили имаат ограничена привлечност за широката публика. Со својата зелена надворешност и кадифена кафеава кожна внатрешност, оваа модифицирана Skoda секао би имала барем еден заинтересиран клиент, кој сака практичен перформанс модел, а особено затоа што е уникатен и со времето ќе стане значаен колекционерски и класичен примерок.

Следете не и на:

