Пристигна Citroen C5 X: Три во едно – малку седан, малку караван, малку СУВ

ОБЈАВЕНО НА:

Една од причините на создавањето на Stellantis е тој да биде доминантен на сите можни полиња, па дури и во класите каде традиционално поуспешни се некои други, на пример Германците. Citroen кој е дел од Stellantis го претстaви својот нов модел со кој сака да се вмеша сериозно онаму каде досега најпреpознатливи се Mercedes E-Class, BMW 5 и Audi A6. Нивниот нов конкурент се вика Citroen C5 X.

Разликата меѓу германските модели и овој француски е што овие со плочка „Made in Germany” доаѓаат во различни каросериски изведби, седaн и караван. Новиот C5 X ги меша двата стила на каросерија, со некои примеси на SUV, надевајќи се дека можеби ја нашле тајната состојка за пазарен успех.

Продолжувајќи ги фанки дизајните на Citroën, сега C5 X е неконвенционален модел со врвен опсег со смел изглед, дури и повеќе од другите модели што носат знак со двоен шевронен поради конфигурацијата на каросеријата – три во едно. Релативно рамната линија на покривот вели дека е седан во најголем дел, но издолжениот заден дел го носи тој изглед на караван, додека високата висина на возењето потсетува на C5 Aircross, другиот модел на францускиот производител со ознаки C5, кој служи како полноправен SUV.

Со должина од 4.805 мм. ширина од 1.865 мм. и висока 1.485 мм, новиот C5 X е помал од неговите германски ривали. Тој нуди 545 литри багажен волумен зад задните седишта, што може да се прошири на 1.640 литри по преклопувањето на задните седишта за да се овозможи рамен под.

Необичниот стил на надворешност трае по концептот Cxperience од 2016 година, додека ентериерот ги има сите технолошки новитети што Citroen ги нуди во моментот. Има 12-инчен екран осетлив на допир за инфо-забава и големи хед-ап дисплеј со поддршка за проширена реалност. Во комплет е и комплетно дигитален кластер на инструменти, а вие сè уште имате одделни физички контроли за поставките за климата.

Пристигна Citroen C5 X

Новиот C5 X ги меша двата стила на каросерија, со некои примеси на SUV, надевајќи се дека можеби ја нашле тајната состојка за пазарен успех.

Планирани се различни бензински мотори, но Citroen го потенцира plug-in хибридниот погон со 225 коњски сили и повеќе од 50 километри електричен опсег. Со исклучен мотор, моделот PHEV може да патува со брзина до 135 км на час.

Соодветен за предводник, новиот C5 X доаѓа со Citroen Advanced Comfort суспензија, при што plug-in хибридната верзија ги носи работите понатаму со активна суспензија. Може да се пофали со она што францускиот производител го нарекува Прогресивни хидраулични перници, кои се потврдени со тие удобни седишта, треба да овозможат „мазно“ возење дури и на нерамни површини.

Citroen C5 X ќе се најде во продажба во Европа во втората половина на годината.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK