Со моделите C4 и e-C4, Citroen прави силно враќање во сегментот на хечбек возила

ОБЈАВЕНО НА:

После десет генерации на компактни хечбек модели, Citroen реши да направи нешто сосем различно со најновиот C4 и нејзината целосна електрична варијанта, e-C4. Од оригиналниот C4 од 1920-тите до AMI 6 и AMI 8 од 60-тите години, GS и GSA од 70-тите, BX, ZX, Xsara, модерните C4 и C4 Cactus, Citroen отсекогаш го „правеле тоа“ поинаку во споредба со другите мејнстрим производители на автомобили.

По нивната офанзива во СУВ сегментот и успешното промовирање на C3 Aircross и C5 Aircross кои заедно се продадени во 500.000 примероци од крајот на 2017 година по нивното претставување, сега Citroen прави силно враќање во сегментот на хечбек модели. Со повеќе од 1,7 милиони продадени возила во Европа во 2019 година или 11 отсто од целокупната продажба на патнички возила, компактниот сегмент на хечбек модели е многу важен за европскиот пазар.

Новиот C4 веќе на почетокот ќе се нуди во верзии со бензин и дизел, и со целосно електричен погон, задоволувајќи ги барањата на сите купувачи. Новиот C4 е со должина од 4.360 мм, 1.800 мм. во ширина, а висок е 1,525 мм. и има долго меѓуоскино растојание од 2.670 мм. За споредба, со неговиот претходник сегашниот модел е пораснат.

Во меѓувреме, визуелните ознаки вклучуваат светла на фарови со двојна фаза, при што шевроните се протегаат на дневните светла на горе и на дното, истакнувајќи ја технологијата на Citroen LED Vision. Преминувајќи на страничниот изглед може да ги видиме тркалата со дијаметар од 18-инчни бандажи, мат лакови со црно тркало, временски ленти со хромиран прозорец и единствена кровна линија што има наклон кон задниот прозорец и спојлерот.

Што се однесува до задниот дел, дизајнерите на Citroen всушност земаа одредена инспирација од обликот на каросеријата C4 2004 купе со оригиналниот двојно заден прозорец. Покрај тоа, исто така, има и осветлување на задниот LED во форма на V, кое за прв пат беше прикажано на концептот Ami One и 19_19 концепт.

Citroen C4 ќе биде достапен со 31 надворешни комбинаци на бои. Моделот доаѓа со широка хоризонтална табла, создавајќи ефект на завиткување.

Други црти на ентериер вклучуваат шевронска графичка зрнеста табла, нови модели на седиштата меки потпирачи за раце и или сатенски хром или црни акценти со светлосен сјај на отворите,… HD дигиталниот дисплеј доаѓа со графички идентитет на марката Citroen и е обележан со бело странично осветлување. Достапен е и хед-ап дисплеј и систем за инфозабава на екранот на допир од 10 инчи.

Во однос на практичноста, новиот C4 има багажникот од 380 литри што може да се зголеми на 1.250 литри ако го преклопите задното седиште.

Новиот Citroen C4 може да се купи со избор од пет бензински Еуро 6 мотори или два дизелски. Првите се: PureTech 100 S&S 6-степен мануелен менувач, PureTech 130 S&S 6-степен мануелен менувач, PureTech 130 S&S EAT8, PureTech 155 S&S EAT8 и PureTech 155 EAT8; додека дизелите можат да бидат или како 6-брзински мануелен BlueHDI 110 или автоматски BlueHDi 130 S&S EAT8.

Доколку сакате опција за нулта емисија, тогаш насочете го вниманието кон варијантата e-C4 со нејзиниот електричен мотор од 50 kWh и батерија од 400V. Тој нуди 136 КС, 260 Nm на моментален вртежен момент и WLTP опсег од 350 км. Citroen e-C4 може да забрза до 100 км на час (62 км на час) за 9,7 секунди, пред да се искачи на 150 км на час (93 км на час).

Што се однесува до времето на полнење, од Citroen велат дека 80% од полнењето е завршено за 30 мин со користење на брз полнач од 100 kW, додека ѕидната кутија од 32 А ќе ја заврши работата за 7,5 часа. За жал, може да потрае повеќе од 24 часа за да се наполни e-C4 на стандарден домашен штекер.

Повеќе детали на: https://24autonet.com/with-c4-and-e-c4-citroen-making-a-strong-comeback-in-the-hatchback-market/

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK