Нов ѕвер од VW – Golf GTI Clubsport со 300 КС

ОБЈАВЕНО НА:

Со светската премиера на новиот Golf GTI Clubsport, Volkswagen го пишува следното поглавје од успешната приказна за Golf. Clubsport има моќност од 221 kW (300 КС) и е новиот предводник на осмата генерација на Golf GTI.

Со својот подобрен мотор со турбополнење, целосно новиот менувач и сосема нов профил за возење „Нирбургринг“, дизајниран за легендарната патека Nordschleife во Германија, Golf GTI Clubsport означува нова пресвртница за динамика на возење меѓу спортските автомобили со погон на предните тркала.

Подобрени се многу детали во Golf GTI Clubsport, вклучително и уште поагилниот турбо-полнач (EA888 evo4), кој сега испорачува 221 kW (300 КС) и 400 Nm вртежен момент, како и новиот спортски менувач опремена со нов Vehicle Dynamic Manager. Во новиот Golf GTI, новиот менаџер за динамика на возила веќе тесно ја интегрира електронската контрола на диференцијалот (XDS) и страничните динамички компоненти на опционалната прилагодлива контрола на шасијата DCC. Во новиот Golf GTI Clubsport, стандардниот електромеханички диференцијал за заклучување на предната оска сега е вклучен за прв пат во Vehicle Dynamics Manager.

Очигледно е од самиот почеток дека новиот Golf GTI Clubsport се вклопува и на тркачката патека: неговиот прилагоден преден дел е многу впечатлив. Браникот изгледа скоро отворен на дното – само облогата на решетката на ладилникот со дизајнот на саќе, карактеристична за моделите GTI и поголемите аеродинамички крилја, нудат отпорност на ветерот на главата. На задниот дел, дводелниот спојлер на покривот паѓа во очи, што е единствена карактеристика на обележјата резервирана исклучиво за Golf GTI Clubsport. Предниот спојлер и задното крило се многу повеќе од само карактеристики на дизајнот – тие значително ја зголемуваат моќта на движењето кај спортскиот автомобил.

Golf GTI Clubsport излегува од производната линија во Волфсбург со 18-инчни алуминиумски тркала опремени како стандард. Специјален дифузер, тело спуштено за 10 милиметри и пошироки странични прагови, исто така, го подобруваат целокупниот спортски впечаток. Друга нова карактеристика: овалните издувни цевки ја заменуваат тркалезната верзија во системот за спортски издувни гасови, со една издувна цевка поставена лево и десно од телото.

Golf GTI Clubsport

Возејќи го Golf GTI Clubsport S, професионалниот возачот на трки Бенјамин Леухтер постави нов рекорд на кругот за возила со погон на предните тркала на Nordschleife на Нирбургринг во мај 2016 година. Времето: 07:49:21 минути.  

Првиот Golf GTI Clubsport5 беше лансиран во 2016 година на 40-годишнината од иконскиот спортски автомобил. Оригиналниот член на серијата Clubsport разви 195 kW (265 КС) и привремено испорача 213 kW (290 КС) со употреба на буст функција. Овој автомобил следеше во истата година од страна на Golf GTI Clubsport S во ограничено издание од 400 единици со континуирано достапна моќност од 228 kW (310 КС).

Возејќи го Golf GTI Clubsport S, професионалниот возачот на трки Бенјамин Леухтер постави нов рекорд на кругот за возила со погон на предните тркала на Nordschleife на Нирбургринг во мај 2016 година. Времето: 07:49:21 минути.

 

 

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK