Од 2023 година Peugeot 308 ќе вози целосно и на струја

ОБЈАВЕНО НА:

Веќе достапни во електрифицирани plug-in хибридни верзии, двата нови модели на PEUGEOT 308 – во хечбек и караванска веризја ќе се нудат и во 100% електрична верзија од 2023 година. Peugeot ќе биде првиот европски производител кој ќе понуди 100% електричен караван. Електричните 308 и 308 SW ќе бидат придвижувани од сосема нов електричен мотор, кој развива 115 kW (156 КС) и со опсег од над 400 км. (циклус WLTP) во зависност од нивото на опремата.

Оваа двојна понуда е одговор без компромиси, совршено прилагоден на потребите на клиентите од C-сегментот: уникатниот изглед на 308 е комбиниран со уживањето во возењето карактеристично за моделите на Peugeot и со водечката ефикасност во сегментот, со просечна потрошувачка на гориво. од 12,7 kWh.

Достапни во нивоата на опременост Allure и GT, новите Peugeot E-308 и E-308 SW ќе пристигнат на пазарот последователно во средината на 2023 година.

Дизајнот на новите модели е вкоренет и во ДНК на Peugeot и во динамичен, врвен референтен свет. Подолгата предна хауба ја подобрува силуетата, а новиот амблем на брендот е гордо прикажан во центарот на решетката. Целокупната оптимизација на архитектурата има корист за внатрешниот простор. Напред, светлосниот потпис ги врамува Matrix LED фаровите, совршено интегрирајќи ги 308 и 308 SW во семејството на PEUGEOT, како и LED светлата со три канџи одзади.

Новото алуминиумско тркало од 18 инчи е специјално развиено за 100% електрични верзии на PEUGEOT 308 и 308 SW. Неговата аеродинамична ефикасност е особено добро дизајнирана за да ги оптимизира перформансите.

Сосема нов целосно електричен мотор ќе биде лансиран на новите PEUGEOT E-308 и E-308 SW: со 115 kW (156 КС) и 260 Nm вртежен момент (достапен од 0 km/h) за моментална реакција. Новиот мотор ќе го вози E-308 тивко, без вибрации и без емисија на CO2. Овој мотор ќе ја надополни сегашната понуда, која вклучува 180 КС/132 kW и 225 КС/162 kW plug-in хибриди и верзии со внатрешно согорување.

Батеријата е исто така нова генерација. Станува збор за високонапонска батерија од 54 kWh (корисна 51 kWh) со нова хемија. Батеријата има нов хемиски состав со 80% Никел – 10% Манган – 10% Кобалт, кој работи на 400 волти и дозволува опсег од над 400 km според протоколот WLTP (одобрување во тек).

Ефикасноста беше голема грижа за инженерите на PEUGEOT E-308 и E-308 SW, бидејќи комбинираните напори во однос на моторот, батеријата, аеродинамиката (оптимизација на предниот дел и долниот дел од каросеријата), оптимизацијата на тежината (EMP2 платформа) и намалувањето на триењето загубите (гуми од класа А) овозможија да се постигне значително ниска просечна потрошувачка на енергија: 12,7 kWh на 100 km, репер меѓу 100% електрични возила во сегментот C.

Дополнително, за да управува со потрошувачката на енергија што е можно поефективно, возачот може да го избере својот режим на возење (ECO, NORMAL и SPORT), па дури и благодарение на режимот „BRAKE“ да го зголеми забавувањето кога ќе се отпушти педалата за гас, со цел да се оптимизира обновувањето на енергијата.

Вградениот трифазен полнач е стандарден и има моќност од 11 kW. Приклучокот за полнење ги прифаќа сите режими на полнење. Од јавна точка за полнење од 100 kW, полнењето на возилото ќе се зголеми од 20% до 80% за помалку од 25 минути.

 

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK