MG Motor се враќа на голема врата во Европа и Адриатик регионот

ОБЈАВЕНО НА:

Во Европа во последните две години компанијата МG Мотор отвори повеќе од 400 сервисни и продажни салони, додека зголемувањето на продажбата е резултат на воведувањето модели кои нудат задоволство од квалитетот и понудената опрема. Во 2020. година компанијата MG Motor продаде 7.200 возила во Европа, додека во 2021. година оваа бројка се зголеми за трипати, а продажбата достигна 22.000 возила. Растот на продажбата продолжи и во 2022 година. со 22.135 продадени возила во првиот квартал.

Некои брендови од минатото останаа малку заборавени, но споменувањето на нивните имиња секогаш буди емоции. Ако некој ви спомне спортско возило од минатиот век, двосед, кој од својот почеток има соборено повеќе од 40 светски брзински рекорди, сигурно дека едно од имињата на кои ќе се обложите е MG. Британската марка во 2024 година ќе слави 100 години од своето постоење, што покажува за нивната историја и секако традиција. Токму во пресрет на прославата на тие 100 години MG Motor ќе им биде достапен и на македонските купувачи.

Присуствувавме на регионалната промоција на познатиот бренд кој веќе почна сериозно да се враќа во Европа, а има и амбициозни планови за во иднина. Во понудата за Адриатик регионот каде припаѓа и Македонија ќе бидат пер различни модели, вклучувајќи го има првиот електричен караван – MG 5, потоа СУВ моделот од B сегментот – MG ZS (во електрична и бензинска варијанта), СУВ моделот од C сегменто – MG EHS (во плагин хибридна верзија) и електричниот  СУВ – MG Marvel R.

Официјалната продажба на возилата во Македонија треба да почне во септември, а дотогаш треба да биде подготвен и новиот салон што треба да се наоѓа на бул. Босна и Херцеговина, во склоп на продажните салони на Ми-Да Гранд моторс. Од самиот почеток ќе бидат достапни два модели, двата СУВ од Б и Ц сегментот. Се најавуваат конкурентни цени и високо ниво на опрема. Гаранцијата од седум години или 150.000 км. само потврдува дека производителот е сигурен во квалитетот на возилата што ќе ги нуди.

Слоганот на MG Motor Adriatic е „ Get More!“ што ја нагласува концептуалната перспектива на самиот бренд, додека во фазата на презентација на регионалниот пазар ќе се користи слоганот „Резервирано за иднината!“.

 

* Малку историја
MG Motor е автомобилска марка основана во 1924. година во Велика Британија. Основана е од британскиот автомобилски пионер William Morris, сопственик на тогашната компанија Morris Garages, по што и го добила името автомобилската марка. Во 1920-тите, идејата беше MG да се развие во спортски автомобил, па така во минатото автомобилот MG собори повеќе од 40 светски брзински рекорди и беше прогласен за најквалитетен тркачки автомобил во светот.

За речиси 90 години од неговото основање, влијанието на MG Motor се прошири на 5 континенти и вклучува 39 земји. Затоа, може слободно да се каже дека MG Motor одамна ги премина границите на Велика Британија и стана глобална икона во автомобилската индустрија.

Матичната компанија на MG е ​​SAIC Motor (Shanghai Automobile Industry Corporation) која е седмиот најголем производител на автомобили во светот. Исто така, SAIC Motor беше првата автомобилска групација во Кина со годишна продажба од повеќе од 7 милиони автомобили. Покрај Morris Garages (MG), под SAIC Motor се уште Roewe и Maxus, SAIC Volkswagen, SAIC-GM и други.

Регионалната промоција на MG и неговите модлеи беше во Ровињ, Хрватска

* Гранд Аутомотиве Гроуп e партнер на MG и SAIC за овој регион
Увозник на MG автомобили за овие земји од регионот е Grand Automotive Adriatic d.o.o. која е апсолутно во сопственост на Taavura Group. Taavura Group е семејна компанија основана во 1948. година, и е присутна на глобалниот пазар преку повеќе од 100 подружници и преку 15.000 вработени. Има годишен обрт од 1,3 милијарди евра и стабилен рејтинг А + на S&P Group.

Во Европа, Taavura Group е присутна во автомобилскиот сектор како Grand Automotive Group и работи како увозник на Ford, Hyundai, Nissan, Renault, Dacia возила и од оваа година MG Motor работи на пазарите во Чешка, Словачка, Унгарија. и во Јадранскиот регион.

MG и SAIC ја избраа Grand Automotive Group за партнер во регионот на Јадранот поради нивната докажана способност да пласираат нови брендови на пазарот преку стратегија за брз раст.

Во текот на своето наследство, MG беше опишан како автомобил кој инспирира страст за возење и слобода на патот, истовремено обезбедувајќи безбедност и практичност. MG Motor користеше нови технологии за да ги подобри своите модели и затоа е дефиниран како автомобил на иднината, погоден за секојдневните потреби и навики на современите потрошувачи и новите урбани семејства. „Основање на нова ера на автомобили“, како што беше официјално именувано од MG Motor започна во 2019. година, а идејата е на новата генерација да се понудат квалитетни, модерни, иновативни модели на автомобили со модерен дизајн и најнови технологии.

Во автомобилот MG, возачот ќе биде запознаен со најновата технологија што ќе го направи неговото возачко искуство забавно, ефикасно и безбедно. Исто така, компанијата MG Motor во својата „нова ера“ посветува посебно внимание, покрај технологијата и дизајнот на автомобили, дури и за одржливата иднина на планетата како целина. Затоа, секој нов модел на MG е ​​дизајниран и развиен за да обезбеди извонредни нивои на еколошка ефикасност.

MG Motor беше и остана големо име во автомобилската индустрија. Од 2019. година е официјален автомобилски партнер на фудбалскиот клуб Ливерпул, европски шампион истата година, а во 2020. година е прогласен за најдобар бренд.

 

* Амбициозни резултати и планови
Во Европа во последните две години компанијата МG Мотор отвори повеќе од 400 сервисни и продажни салони, додека зголемувањето на продажбата е резултат на воведувањето модели кои нудат задоволство од квалитетот и понудената опрема. Во 2020. година компанијата MG Motor продаде 7.200 возила во Европа, додека во 2021. година оваа бројка се зголеми за трипати, а продажбата достигна 22.000 возила. Растот на продажбата продолжи и во 2022. година. со 22.135 продадени возила во првиот квартал. Заклучокот е дека моделите на MG се вистинскиот одговор на потребите на европските клиенти.

Со својот развој и усовршување, MG Motor го зазеде своето место на светскиот пазар, додека со своите карактеристики ги освојува потрошувачите. На официјалниот YouTube канал на MG Motor е објавено teaser видео кое го најавува доаѓањето на сосема нов модел на MG на крајот на 2022. година, што само докажува дека MG Motor не планира да престане со дополнително зајакнување на понудата во автомобилската индустрија и создавање иновации за возачи ширум светот.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK