Првичниот план беше да се продаваат само електрични автомобили од 2030 година, но сега Ford размислува да ја преиспита стратегијата
„Ако видиме силна побарувачка, на пример за plug-in хибридни возила, ние ќе ги понудиме“. Со овие зборови Мартин Сандер, шеф на автомобилскиот сектор во Ford Europe, го предвиде она што би можело да биде една од најважните промени во првичниот план на компанијата, кој предвидуваше продажба на само електрични автомобили од 2030 година на Стариот континент.
Изјава дадена за време на „Иднината на автомобилот“ на Financial Times и објавена од Automotive News, која уште еднаш зборува за тешкотиите со кои се соочуваат производителите на автомобили во енергетската транзиција, со промени во насоката во споредба со она што беше најавено пред само неколку години .
Сандер истакна дека продажбата на електрични автомобили во Европа била помала од очекуваното, што не и дозволува на компанијата да ги постигне целите што сама си ги поставила.
„Едноставно треба да можеме да достигнеме 100% електрични мотори“, изјави менаџерот, на тој начин подвлекувајќи дека Ford сè уште верува во електричните, едноставно го одложи дефинитивното збогување со бензинските и дизел моторите.
Исто така поради тоа што куќата на „синиот овал“ конечно ќе го лансира новиот Explorer – закажан за јуни – истиот месец во кој ќе биде претставен вториот електричен SUV. Двата модели ќе се склопуваат во германската фабрика во Келн и ќе ја користат платформата MEB на Volkswagen. Наместо тоа, електричниот Ford Puma, кој се очекуваше пред неколку месеци, ќе се произведува во романската фабрика во Крајова, заедно со традиционалната верзија.
Во меѓувреме, се збогуваше со Fiesta, еден од најпродаваните модели на Ford, а Focus се подготвува да го следи од 2025 година. И ниту еден нема да има директен наследник.