Opel Corsa е шампион за аеродинамика

ОБЈАВЕНО НА:

Opel Corsa отсекогаш билa лидер за иновации, и најновиот модел (што ќе ја има својата светска премиера на ИАА меѓународниот саем на автомобили во Франкфурт во 2019 година) не е исклучот. Шестата генерација на малиот автомобил од Риселхајм, Opel Corsa не само што има повеќе системи за помош на возачот од повеќето од неговите ривали, туку има и супериорна аеродинамика.
Како и со сите други новоразвиени автомобили, Opel ја оптимизираше аеродинамиката на Corsa во воздушниот тунел на Институтот за истражување на автомобилски инженеринг и мотори на возила на Универзитет во Штутгарт.

Резултатот е коефициент на отпор на воздухот од само 0,29 – што е одлична вредност за автомобил со ваква големина – и во споредба со неговиот претходник дополнително намалена предна површина од само 2,13 м2, со што новата Corsa е една од наjаеродинамични автомобили во својата класа. Исто така, новата генерација на бестселерот на Opel веќе го исполнува идниот стандард за емисија на емисии Euro 6d.

Поради предизвиците што се поставени со намалувањето на СО2, совршената аеродинамика ја зголемува важност во автомобилската индустрија, како и кај клиентите. Ниското прилепување значи дека е потребна помалку енергија за движење на автомобилот, што пак резултира со намалена потрошувачка на гориво и пониски емисии.

На пример, намалувањето од десет проценти во прилепувањето кон патот резултира со намалување на потрошувачката на гориво за околу два проценти во новиот европски циклус на возење (NEDC), или до пет проценти кога се вози со 130 км/ч.

Инженерите на Opel го постигнаа овој водечки фактор од 0,29 Cd со тоа што обрнуваа внимание на сите детали што помагаат за подобрување на аеродинамиката на новата Corsa. На пример, подвозјето од моторниот простор до задната оска е покриено со рамна облога за подобрување на протокот на воздухот во подвозјето.

Новата Corsa има и спојлер на задниот дел на покривот, што го подобрува проток на воздух и ја намалува турбуленцијата што го предизвикува прилепувањето кон подот.

Спојлерот на задната оска исто така дополнително ја подобрува новата стабилна линија на Corsa, особено при поголеми брзини типични за германскиот автопат.

Новата Corsa исто така има корист од активната бленда (отвор) чие пониско држење кон доле ја подобрува ефикасноста на потрошувачката на горивото со автоматско затворање на предниот отвор кога е најмалку потребно ладење со воздухот. Оваа иновација е прикажана во многу поскапи автомобили од повисоко сегменти.

Кога е затворена блендата (отворот) системот ги подобрува аеро перформансите со пренасочување на протокот на воздухот околу предниот дел на возилото и надолу од страните, наместо преку помалку аеро ефикасен дел на моторот.

Блендата е отворена или затворена во зависност од брзината и од температурата на течноста за ладење на моторот. На пример, блендата се отвора кога автомобилот патува нагоре по рид или во жешко градско возење. Блендата се затвора кога е потребно помалку ладење на моторот, на пример со брзина на градско возење.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK