Пет сериозни дефекти кои се идентификуваат по истрошеноста на гумите

ОБЈАВЕНО НА:

Има голем број на „нарушувања“ на автомобилот, кои паметната електроника не може да ги дијагностицира и сопственикот на автомобилот не се сомнева во тоа додека едно или друго на крајот не се покаже како проблем. Сепак, тие може да се идентификуваат според истрошеноста на гумите.

На прво место треба да се каже за видот на неправилното трошење на гумите, на кое повеќето сопственици на автомобили воопшто не обраќаат внимание. Станува збор за „потрошувачката“ на блоковите на шарите, кога предните работи се трошат забележително повеќе од задните. Во овој случај работниот дел на тркалото во пресекот изгледа како запците на пилата.

Ако се открие ова во автомобилот имајте предвид дека веројатниот дефект е поврзан со лежиштето на тркалото. Друг вид на трошење на гумите изгледа како „ќелави“ точки, нерамномерно распоредени на шарата. Најчесто на овој начин амортизерот соопштува за својата „смрт“ и тогаш тркалото треба да ја изврши работата за да се ублажи нерамномерноста на патот, а претоварањето се распределива нерамномерно по работната површина на гумата. Оттука и хаотичниот „леопард“ карактер на абразијата на гумата. Има и уште нешто. Иако во повеќето од случаите причината за трошењето се амортизерите, сепак, тоа може да биде причинето од речии секој детаљ на суспензијата.

Карактерот на нерамномерното носење може да биде и друг. На пример под формата на надолжна плочка, вдлабнатина по должина на работ на заштитата. Визуелно забележување на овој вид на потрошувачка не е секогаш лесно. Најчесто возачот ја открива оваа нерамномерност сосема случајно, со допир, кога учествува во сезонската смена на гумите. Откако ќе се открие овој тип на потрошувачка, не треба да се класифицира како банален неправилен притисок во гумите, а итно треба да се оди до сервис и да се проверат шарите и лежиштата на тркалата.

Доколку забележите потрошувачка во вид на дијагонална точка на заштитникот на задните тркала од автомобилот, кои се со преден пренос, треба да се знае дека нема доволно контакт со задната спојка, но тоа може да се должи и на честото претоварување на автомобилот.

Друг проблем со тумата е таканаречената „хернија“. Таквата испакнатост се добива најчесто после силен удар кога автомобилот ќе удри во дупка, удира во тротоар или во други слични ситуации. Треба да се знае дека, ако при полесен удар се добие такво нешто тогаш „балонот“ на гумата е доказ дека гумата не е во нормална состојба за да апсорбира кинетичка енергија од судирот и се пренесуваат несакани вибрации на шарите на суспензијата повеќе од нормално. Затоа, за да не добиете непријатни изненадувања во блиска иднина треба внимателно да се проучи самата гума а тоа можат да ви го објаснат и стручњаците во некој сервис.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK