Како да се снајдете: Што да се направи кога автомобилот ќе почне да тоне во река, езеро…

ОБЈАВЕНО НА:

Спасувањето низ врата во последната секунда со задржување на воздухот е повеќе за каскадери на филм отколку за обичните граѓани.

Кога со голема брзина автомобилот ќе излета од автопатот и ќе заврши во река, дали патниците ќе можат да се ослободат навреме? За среќа ваквите сцени најчесто се познати во акционите филмови. Сепак, за ADAC, германскиот авто клуб, таквите несреќи во стварноста се многу ретки, но не се исклучени.

Што тогаш патниците би требале да направат за сигурно да излезат од возилото и водата? Зависи од брзината, висината и аголот на падот, автомобилот удира во површината од водата и што се случува понатаму? По правило, возилото тогаш плута неколку минути. Тоа време мора да се искористи за што побрзо да се излезе. Значи, веднаш после ударот, но не пред сите патници да ги откопчаат сигурносните ремени.

Патот за бегство води низ искршените странични прозорци или отворот на кровот, но не низ вратата. Со оглед на тоа што водата однадвор обично ги спречува да се отворат. Дури и ако водата веќе навлегла во возилото, електричните прозорци или отворот на покривот би требало уште кратко да работат.

Постои уште само еден обид за кршење на прозорецот. Сепак, тоа е многу тешко или воопшто не е можно во практика со едноделните безбедностни стакла, објаснуваат во автоклубот во Германија и додаваат дека доколку страничните прозорци е изработени од ламинирано безбедносно стакло тогаш постои можност тие можат да се искршат со вообичаените средства.

Доколку влезе повеќе вода, автомобилот нема да нурне. Ако имате мотор напред прво ќе потоне над лакот додека со мотор одзади тоне обратно.

Вратите можат да се отворат под вода во одреден момент кога автомобилот е потполно поправен. ADAC експлицитно предуредува дека намерно не чека толку долго бидејќи стресот во оваа исклучителна ситуација лесно се претвора во паника и во најголема опасност.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK