Израелската компанија претстави батерија за електрични возила која може да се наполни за 10 минути

ОБЈАВЕНО НА:

StoreDot, израелски развивач на технологија за екстремно брзо полнење (XFC) за батерии за електрични возила, овој месец го претстави она што го нарече „првиот светски“ прототип на батерии со доминација на силикон, способен за полнење за само 10 минути.

Цилиндричните ќелии на компанијата користат 4680 формат – широк 46 милиметри и долг 80 милиметри – што го фаворизираат глобалните производители на автомобили, особено гигантот за електрични возила Тесла.

Технологијата за батерии се развива веќе три години и вклучува пет патенти за дизајн на ќелии, се вели во соопштението на StoreDot од минатата недела. Дизајнот „ја зголемува пропусната моќ и се занимава со прашања поврзани со безбедноста и перформансите кои обично се поврзани со тврдата структура на цилиндрични ќелии“, велат од компанијата.

StoreDot рече дека сега работи на воспоставување производствена линија со Eve Energy, производствениот партнер на компанијата во Кина.

StoreDot 4680 цилиндрични батерии

Компанијата сега е во „напредни дискусии“ со голем број глобални автомобилски производители со планови „да ги снабди со различни ќелии на XFC, што овозможува брза транзиција кон електрифицирана иднина со нулта емисија на штетни гасови“.

Батеријата со формат 4680 ќе биде подготвена за производство во голем обем во 2024 година, соопшти компанијата. StoreDot работи и на технологии за цврста состојба со екстремна густина на енергија (XED), што ќе овозможи подолга работа на батериите и ќе започне со масовно производство во 2028 година.

Основана во 2012 година, StoreDot со седиште во Херцлија разви технологии за батерии базирани на литиум јон, користејќи наноматеријали и органски и неоргански соединенија, кои овозможуваат ултра брзо полнење за пазаите за мобилни и индустриските средства. Процесот ја редефинира хемијата на конвенционалните литиум-јонски батерии, земајќи време на полнење на електрични возила од часови до минути, вели од компанијата.

Овој пробив се постигнува првенствено со замена на графит во анодата на клетката со металоидни наночестички, како што е силиконот, за да се надминат главните проблеми во безбедноста, животниот циклус и отокот на клетките за време на процесот на полнење.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK