Honda сака да прави комерцијални камиони со водород – бара партнер

ОБЈАВЕНО НА:

Производителот на автомобили, исто така, се надева дека ќе најде пријатели во индустријата за производство на електрична енергија од големи размери.

Honda има големи планови за иднината и тие вклучуваат многу повеќе од само електрични возила и хибриди. Говорејќи на тркалезна маса со медиумите, претставниците на компанијата ги истакнаа плановите за проширување во просторот на водородните горивни ќелии надвор од само патничките автомобили.

„Сега е време да се прошири комерцијализацијата на горивни ќелии во дополнителни домени надвор од лесен транспорт“, рече Рајан Харти, шефот на бизнис решенијата на Honda Energy Solution. „Со цел да испорачаме решение како горивни ќелии… треба да ги комерцијализираме овие технологии“.

Како дел од таа цел, компанијата бара партнерство со северноамерикански фирми во различни индустрии кои би можеле да имаат корист од технологијата на водород. Следната генерација на горивни ќелии на Honda е една третина од цената на постоечкиот систем пронајден во Clarity 2022 година, додека нуди двојно поголема издржливост и значително побрзо време на стартување на ладно време. Како таква, Honda смета дека повеќе горивни ќелии, поврзани заедно со синџир, би создале идеална погонска единица со нулта емисија за комерцијални возила и градежна опрема.

Како и кај патничките автомобили, горивните ќелии би генерирале електрична енергија, што би ги придвижувало тркалата низ електричните мотори со вртежен момент – идеално за средните и тешките камиони за да се движат тежок товар. Градежната опрема исто така може да биде опремена со горивни ќелии, кои исто така би можеле да работат со алатки како што се кранови и ровокопачи.

Таквите возила моментално испуштаат 26 отсто од јаглеродните гасови во транспортниот сектор во Соединетите држави. Honda очекува горивните ќелии да постигнат паричен трошок со дизел моторите во блиска иднина, со што водородната енергија ќе биде поизводлив начин за намалување на емисиите на јаглерод во индустријата.

Горивните ќелии може да се користат и како резервни генератори на енергија – претстојниот водороден автомобил базиран на CR-V ќе има систем V2L, на пример. Honda вели дека е способен да изгради систем со горивни ќелии од класа мегават (1 mW е доволна моќност за 750 просечни домови), што теоретски би можело да се додаде во постоечките комунални мрежи за да обезбеди енергија за време на затемнување и тешки временски услови. Како таков, производителот на автомобили сака да биде партнер со големи компании за производство на електрична енергија, а Honda експериментира со идејата внатрешно со користење на горивни ќелии Clarity од сегашната генерација за да обезбеди резервна енергија во седиштето на Torrance.

Сето тоа се навраќа на целта „Тројна нула“ на Honda за елиминирање на нејзиното влијание врз животната средина до 2050 година преку употреба на одржливи материјали, обновлива енергија и нето-нула емисии на јаглерод.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK