Германија и Данска ќе се поврзат со најдолгиот подводен железнички тунел во светот

ОБЈАВЕНО НА:

Работата е веќе во тек од двете страни и се очекува да биде завршена на крајот на деценијата

Во 2007 година, владите на Германија и Данска потпишаа договор за изградба на фиксна транспортна врска низ најтесниот поморски дел што ги дели двете земји – Фемарнскиот појас. Проектот, официјално наречен Fehmarnbelt Fixed Link, првично требаше да биде мост, но потоа се сметаше дека е подобро да се изгради подводен тунел, чија изградба започна во 2021 година.

Кога ќе биде завршен (наводно во 2029 година), тунелот ќе биде најдолгиот таков објект што ги комбинира железничката и патната инфраструктура. Целата должина на тунелот ќе биде околу 18 километри, а за поминување ќе бидат потребни седум минути со воз и десет минути со автомобил.

Она што е поважно, сепак, е количината на време што ќе им заштеди на возачите и патниците кои патуваат меѓу двете земји. Планираната железничка врска ќе го намали времето на патување од Хамбург до Копенхаген од пет часа на помалку од три часа, додека патната врска ќе ја замени фериботот со голем сообраќај и ќе го намали времето на патување за околу еден час.

Изградбата на тунелот ќе се разликува од онаа што ги поврзува Обединетото Кралство и Франција под теснецот Ла Манш. Тунелот Фемарн ќе биде од потопен тип, што значи дека неговите компоненти прво се произведуваат на копно пред да бидат потопени под водата што треба да се склопат.

Влезот во тунелот од германска страна ќе биде во Путгарден на островот Фемарн, а од данска ќе биде во Родбихавн на островот Лоланд. Откако ќе заврши, ќе има директна транспортна врска помеѓу Хамбург и Копенхаген.

Вкупната цена на проектот се проценува на 10 милијарди евра.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK