Децата се „главни„ при изборот на семејни возила – сакаат кул возила, убави бандажи и интернет

ОБЈАВЕНО НА:

Истражувањето спроведено по барање на Ford од страна на Qrius на повеќе од 500 деца покажува дека тие на возраст од 8 до 12 години сакаат автомобили, редовно зборуваат за нив и имаат конкретни желби.

Кога се купува автомобил што ќе се користи за семејни потреби тогаш заседава „куќниот совет“ и покрај желбите на мајката и татко то, во голема мера влијание за изборот на автомобил имаат и децата. А тие секако имаат свое гледање на тоа како треба да изгледа семејното возило. Не секогаш главен е брендот, доверливоста…

Од анкетираните деца, 82 отсто сметаат дека автомобилите се забавни, па се до многу убави. Повеќе од 34 отсто од децата дури учествуваат заедно во процесот на купување автомобил, се вели во анализата на Ford. За потребите на производителот на автомобили, истражувањето е спроведено во Велика Британија од агенцијата Quirus.

Децата не се секогаш задоволни со семениот автомобил. Околу 57 отсто од анкетираните деца велат дека сегашниот семеен автомобил е убав, но некои (10 отсто) велат дека понекогаш или често се срамат од тоа. Често се слушаат детски критички коментари: “тоа е стар модел, мислам дека автомобилот не е доволно спортски и мислам дека е автомобил за постари лица”. Дури 61 процент од децата разговараат со другите и за автомобили, а тато и пријателите се најизбраните соговорници.

Меу најпопуларни се спортските автомобили / купеа – 22 проценти, а потоа следат теренците (21 процент). По нив следат кабриолет и каравани (по 18 проценти), па таканаречените обични автомобили (12 проценти), повеќето од нас возат кафе. Помалку популарни се пик-ап (5 отсто), мали автомобили (2 отсто) и комбиња (1 отсто).

Просторот е на врвот на листата на клучни критериуми. Скоро 97 проценти од сите деца го сметаат за важно. Брзината, луксузот и економичноста се исто така сериозни прашања. Според повеќето деца, новиот автомобил треба да биде кул, по можност со убави бандажи. Мора да има и опции за апликации, исто како што е задолжителен интернетот во автомобилот, како и опцијата за полнење на паметни телефони.

Досегашните истражувања во В.Британија, исто така, покажаа дека децата играат важна улога во изборот на автомобилите на нивните родители. Студијата спроведена на 1.000 родители на деца на возраст од 5 до 11 години покажа дека 39 отсто од татковците се отворени за ова влијание, во споредба со 33 отсто од мајките.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK