Карлос Тавареш ненадејно го напушти Stellantis во декември минатата 2024 година, иако неговиот пет (5) годишен договор не истекува до почетокот на 2026 година. Првиот и единствен извршен директор на Stellantis беше на оваа функција од 2021 година, кога Fiat Chrysler Automobiles (FCA) и Peugeot Citroën (PSA Group) официјално ги здружија своите сили, соединети со други автомобилски марки. Во случај да се прашувате колку пари заработил во тие четири години, ги имаме бројките.
Годишните извештаи објавени од Stellantis од 2021 до 2024 година откриваат дека Тавареш секоја година добивал големи чекови. Во 2021 година, неговата вкупна компензација изнесувала „само “, 19.153.507 евра.
Следната година, неговиот годишен надомест скокна на 23.459.006 евра. Неговата најпрофитабилна година на чело на автомобилскиот конгломерат беше 2023 година, кога заработи неверојатни 36.494.025 евра. И минатата година не беше премногу лоша, со официјалните записи кои покажуваат дека тој заработил 23.085.718 евра.
Вкупниот надоместок на Карлос Тавареш како извршен директор на Stellantis
За време на неговите четири години како извршен директор на Stellantis, Тавареш заработил повеќе од сто милиони евра или поточно 102.192.256 евра. Сепак, како што покажуваат регулаторните документи спротивната страна, неговата годишна основна плата била „само“ 1.986.290 евра во 2021 година и 2.000.000 евра во следните три години. Оваа значителна разлика се објаснува со краткорочните и долгорочните бонуси, трошоците за бенефиции по вработувањето и дополнителните бенефиции.
Но тоа не е се. Документот од 2024 година детализира и договор за разделување и ослободување, кој вклучува исплата од 2 милиони евра оваа година. Тавареш, исто така, ќе добие дополнителни 10 милиони евра оваа година откако ќе достигне „втора пресвртница“. Во јануари 2026 година, поранешниот извршен директор ќе добие 800.000 акции во компанијата, но тие веќе се вклучени во компензацијата за 2024 година.
Минатата година беше особено лоша за Stellantis. Компанијата претрпе пад на нето приходот од 70% и нето приход од 17%.
Исто така и продажбата падна за 12% поради „привремените празнини во понудата на производи“.
И оваа 2025 година започна лошо за компанијата во 27 земји од Европската унија, плус Исланд, Лихтенштајн, Норвешка, Швајцарија и Обединетото Кралство. Бројките објавени од Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA) покажуваат дека учеството на пазарот на Stellantis падна за 16% во споредба со јануари 2024 година. Со исклучок на Alfa Romeo, сите други марки забележаа пад.
Потрагата по нов извршен директор е во тек и од Stellantis ќе го објават наследникот на Тавареш во првата половина од тековната 20235 годината, барем така е најавено од автомобилскиот конгломерат.