Кои автомобилски брендови имаа најмногу „сервисни повлекувања“ во 2021

ОБЈАВЕНО НА:

Алармантно, бројот на отповикувања е зголемен за шест пати во последните десет години. Според студијата на Recall Trends of Global Automakers, ова се должи на техничката сложеност на модерните автомобили и високиот конкурентен притисок што ги принудува производителите на автомобили да лансираат нови модели во сè пократки временски рамки

Повикувањата на дополнителен сервис не се невообичаена работа, без разлика за кој автомобилски бренд станува збор. Најчесто тоа се прави поради превентивни причини, за да се избегнат посериозни инциденти, или пак откако ќе се утврди некој пропуст се реагира кај сопствениците кои имаат исти такви возила, од одредена серија или одреден период.

Во 2021 година имало 358 „повици за дополнителен сервис“ од 45 производители и тоа се однесувало на 270 модели. Бројот на повлекувања е споредлив со претходната 2020 година, но бројот на повлечени модели и брендови е зголемен. Како што може да се види од табелата подолу, Mercedes-Benz пријавил најмногу повлекувања на Rapex системот во 2021 година повторно (67), по што следат Volkswagen (25), Citroen (21), Audi и Opel (19).

Во Топ-10 може да се најдат и BMW (17), Peugeot (16), Porsche (13), Toyota и Volvo (12). Патем, ова е прв пат Porsche да се појави толку високо; Спротивно на тоа, Renault, кој го повлече практично само комбето Master во 2021 година, падна многу долу на листата.

Дефектите на моторот беа најчести во 2021 година (109 во споредба со 94 во 2020 година), проследено со ризик од пожар (105/114), дефекти на воздушните перничиња (94/95) и проблеми со сопирачките (84/83). Суспензијата беше означена како причина за отповикување 73 пати (67 во 2020 година) додека се управувањето 26 пати (31). Во 62 случаи, се работеше за EV/Hybrid без разлика дали грешката е кај електричниот погон или други делови од автомобилот.

Алармантно, бројот на отповикувања е зголемен за шест пати во последните десет години. Според студијата на Recall Trends of Global Automakers, ова се должи на техничката сложеност на модерните автомобили и високиот конкурентен притисок што ги принудува производителите на автомобили да лансираат нови модели во сè пократки временски рамки.

Производителите самите не произведуваат до 75% од деловите, туку го префрлаат производството на глобални добавувачи. Ова ја отежнува контролата на квалитетот. Покрај тоа, тие ги туркаат добавувачите да ги намалат трошоците, што ризикува да го намали квалитетот. Употребата на платформи за модуларни и заеднички делови предизвикува зголемено ширење на дефекти помеѓу различни модели. Кога го користите истото несовршено решение на десет различни модели од различни марки, бројот на отповикувања се множи.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK