Во последните 5 години, се повеќе автомобили се разделуваат со физичките копчиња и се потпираат на функции кои се имплементирани во големите екрани во средината на контролната табла. Ова е полесно за производителите, а теоретски треба да биде полесно за крајниот корисник.
За жал, сепак, тоа не се покажува така. Користењето на екран на допир е често потешко и поопасно додека возите. Многу возачи тоа ги истакнуваат и тврдат дека задржувањето на физичките копчиња, барем на некои најпотребни функции треба да останат во внатрешноста на автомобилот.
Затоа Hyundai ќе се труди да ги задржи физичките копчиња што подолго. Во неодамнешното интервју за Australia’s Cars Guide, дизајнерот на Hyundai рече дека компанијата ќе ги задржи физичките копчиња што е можно подолго.
„Кога возите, тешко е да го контролирате [екранот на допир], така што кога е со тешко копче, лесно е да го почувствувате и почувствувате.
Компанијата ќе ја задржи оваа мерка што е можно подолго, но по достигнувањето на автономијата на Ниво 4, ќе биде тешко и можеби непотребно. Нивото 4 му овозможува на возачот да ги тргне рацете од воланот, ако воопшто е воопшто. Во оваа ситуација, одвлекувањето на вниманието од екранот на допир нема да биде толку фатално, бидејќи возачот нема да го посветува целото свое внимание на патот.
Но, дотогаш физичките копчиња се добредојдени и посакувани.