Компаниите членки на ACEA ја повикуваат Европската комисија брзо да ги разјасни новите ограничувања.
АCEA, Здружението на европски производители на автомобили, алармира бидејќи се приближува усвојувањето на новите регулативи “Еуро 7”, кои мора да ги постават границите за емисиите на издувните гасови за новите автомобили со мотори со внатрешно согорување. Проблемот што го покрена ACEA доаѓа од календарот, видовите возила и јасноста на новите правила.
Во пракса, производителите тврдат дека откако ACEA го даде својот предлог до Европската комисија во јуни 2021 година во периодот од две години 2025/2026 година за воведување на новите правила, нови гранични вредности и одобрување на процедури за тестирање, ништо не се променило во Брисел. Напротив, велат од ACEA, одлуката на Европската комисија за усвојување на Еуро 7 стандардите е одложена од крајот на 2021 година за 5 април 2022 година.
На ова ново одложување, кое практично го оневозможува поставувањето на 2025 година како почетна година за новите граници на Еуро 7, се додава и дискусијата за реалната потреба за диверзификација на нивоата на издувни гасови за патнички возила/лесни комерцијални возила (Еуро 7), и тешки комерцијални возила (Еуроо VII), како и молкот на Комисијата за контурите на новите Еуро 7 лимити.
Главните европски автомобилски групации бараат од институциите да дејствуваат брзо и да предложат јасни и недвосмислени правила што е можно поскоро за да може целата автомобилска индустрија да ги „фокусира инвестициите и инженерските ресурси на јаглеродно неутрална мобилност што може да оди рака- во рака со електрификацијата на опсегот на возилата за да се постигне јаглеродна неутралност до 2050 година“.
Последните изјави на генералниот директор на ACEA, Ерик-Марк Хуитема, која се однесува на првите проекти изготвени од Европската комисија за намалување на емисиите на CO2 од автомобилскиот сектор, одат во иста насока:
„Намалувањето на емисиите на CO2 за 55% до 2030 година веќе беше предизвик, но натамошните намалувања за жал се нереални. Тие би биле остварливи само доколку има масовно зголемување на инфраструктурата за полнење, за да достигне 7 милиони точки за полнење, во споредба со 3,9 милиони предложени од Комисијата и 200.000 кои моментално се достапни“.
Хуитема исто така додава: „Денешното наметнување на цел за намалување на CO2 од 100% до 2035 година е прерано, де факто исклучување на моторите со внатрешно согорување што би било подобро да се предложи повторно за време на прегледот во 2028 година, кога еволуциите на полнењето, новите технологии и потребите на клиентите ќе бидат појасни. ”
„Креаторите на политиките мора да направат повеќе за да се осигураат дека ниту една земја и ниту еден граѓанин не останува зад себе и дека возилата со нулта емисија се достапни и достапни за сите, за да не се создадат новите „сиромашни во мобилноста“. Накратко, производителите се подготвени да ги откажат CO2 емисиите со поддршка на целите за климатска неутралност до 2050 година, но ако Европа продолжи да се премислува на секои две години за целите, најверојатно ќе се појават социјални тензии.