Porsche се залага за синтетички горива во автомобилите на иднината, но тоа не значи дека компанијата ги напуштила електричните автомобили или нивниот развој, напротив. Најновите информации велат дека инженерите на компанијата направиле нов тип на батерија која може да овозможи опсег од 1.300 километри со едно полнење, велат од компанијата.
Можно е да се појават во следната деценија, но за да се случи тоа мора да се решат низа проблеми. На пример, да се создаде нова анодна хемија, иако веќе има готови решенија во оваа област како што е Titan Silicon од Сила.
Оптимизацијата на страната на анодата, намалувањето на процентот на редок кобалт, во комбинација со употребата на потенки изолатори, ќе го зголеми специфичниот капацитет на батеријата и ќе го намали времето на полнење на Taycan, на пример, од 22,5 минути на помалку од 15 ( од 5 до 80%).
Сето ова, пак, ќе бара развој на нови станици за полнење со активно ладење кои ќе произведуваат 500 киловати. Кинеските терминали на GAC веќе имаат таков капацитет. А за ултраполначот на Desten генерално се декларирани 900 киловати.
Долгорочно, Porsche се залага и на батерии во цврста состојба, каде што тенок слој цврст електролит служи како сепаратор. Ова ќе ја зголеми густината на складирање на енергија за еден и пол пати и ќе ја подобри безбедноста.
Германците воопшто не ги сметаат литиум-воздушните батерии како алтернатива на денешните литиум-јонски батерии, а натриум-јонските батерии се сметаат само за стационарен погон.