Dacia врти нов лист

ОБЈАВЕНО НА:

Дваесет месеци по претставувањето на стратешкиот план на Renaulution, брендот Dacia се подготвува да напише ново поглавје. Ново лого, нов изглед на салоните, нов дизајн и нови бои ќе го направат брендот уште поатрактивен. Ставајќи го во преден план она што е најважно за клиентите, Dacia продолжува да истражува нови области

На 14 јануари 2021 година, Renault Group го претстави Renaulution, нов корпоративен стратешки план за секоја марка во групата. Целта за брендот Dacia беше јасна: да стане синоним за пристапна мобилност и да го потврди својот статус како суштински бренд.

Таквата цел и визија се особено оправдани со бројните успеси на брендот: Dacia продаде 7,5 милиони возила за 18 години и стана трета најпродавана марка на пазарот на приватни клиенти во Европа. Марката сега претставува современа визија за автомобили што особено ги ценат едноставните клиенти, чиј број секојдневно се зголемува. Тоа се клиенти кои паметно ги трошат своите пари, желни се за слобода и едноставни задоволства и избегнуваат претерано трошење.

Дваесет месеци по презентирањето на стратешкиот план на Renaulution, Dacia е целосно подготвена и со нетрпение очекува да започне ново поглавје во својата историја. Брендот одлучи да работи на својата привлечност и посакуваност додека го одржува најдобриот сооднос цена-квалитет. За да успее во тоа, во последните месеци го менува визуелниот идентитет, логото, изгледот на продажните салони, дизајнот и боите.

Во последните 18 години, Dacia на своите клиенти им го понуди она што навистина им треба и со текот на времето докажа дека нешто повеќе од тоа е излишно.

Dacia сега е попаметна, покреативна и поатрактивна. Особено во однос на практичните карактеристики како што се револуционерниот систем за контрола на медиумите и модуларните багажници на покривот кои го заменуваат традиционалниот модел на багажник (достапен како опција), но и дизајн кој сега е уште поладен и не чини повеќе!

Dacia ќе направи нов креативен чекор и ќе воведе функција на паметен телефон што сугерира времиња и места за одмор од возењето. Оваа нова функција е развиена во соработка помеѓу тимовите на Dacia и тимовите вклучени во развојот на системот Software République, вклучително и Renault Group.

Сигурноста и издржливоста се рецептот за успех на Dacia, а лојалноста на клиентите е најдобар доказ за тоа: сопствениците на Dacia во Франција во просек остануваат верни на своето возило 8 години, а 60% од нив повторно ја избираат Dacia кога купуваат ново возило. Dacia нуди и најдобар сооднос цена-квалитет: вредноста на препродажбата на користено возило е во просек 10 пати повисока од просечната цена на возилата од неспецијализирани производители.

Бидејќи се робусни и доверливи, возилата од брендот Dacia се идеални за активности на отворено (на кои сè поголем број клиенти прибегнуваат во слободното време), но и за професионална употреба.

Dacia се стреми да ги преклопи индивидуалните и колективните интереси. Наместо да развива нови технологии, претпочита да користи испробани и докажани технологии кои заштедуваат пари. Пример за ова е постоечката CMF-B платформа. Дополнително, не вградува непотребна технологија и естетски додатоци во своите возила, па тие се полесни и помалку трошат, што им користи и на возачите и на планетата. Џогер, на пример, е полесен за 300 килограми од конкурентските возила со седум седишта.

Широка примена рециклира материјалите е уште еден од приоритетите на Dacia. Земете го на пример Duster, во кој се рециклираат дури 12% од употребените пластични делови – што ја надминува просечната употреба на рециклирани делови во новите возила за европскиот пазар. Тука, повторно, се среќаваат интересите на клиентите и нашата планета.

Dacia утре ќе направи нов чекор и ќе го зголеми уделот на рециклирана пластика во своите модели. Целта е да се достигне 20% рециклирана пластика во новата генерација на Duster. За таа цел, ќе се користат рециклирани делови за да се направат и скриени делови од возилото (што често е случај денес) и видливи (што е поретко денес). Марката прво користеше рециклирани делови за да создаде заштита на подвозјето под предниот браник на Sander Stepway, а сега оди чекор понатаму и користи нов материјал специјално прилагоден од инженерите на брендот – Starkle®: еколошки, робустен, елегантен и рециклиран пластична маса.

Новото поглавје во историјата на брендот вклучува постепена промена во начинот на кој брендот комуницира со клиентите, обезбедувајќи им уште посовршено и попријатно искуство во возењето.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK