петок, април 19, 2024

Новиот Citroen C3 Aircross – различен од претходниците

Citroën ги објави првите слики од целосно новиот C3 Aircross, кој наскоро ќе биде достапен за продажба во Европа. Новиот C3 Aircross претрпува радикална промена и влегува во нов опсег со амбиција да ја зајакне својата позиција на многу конкурентна територија. Овој SUV означува отстапување од дизајнот на неговите претходници, усвојувајќи нов дизајнерски јазик кој потсетува на неговиот помал брат, C3. Споделувајќи ја својата платформа со неодамна претставениот Opel Frontera, C3 Aircross влегува во борба подготвен да се натпреварува жестоко на европските пазари. Иако ширината и висината остануваат мистерија, Citroen може да се пофали со долгото меѓуоскино растојание, кое обезбедува простор за трет ред седишта. Со должина од 4.390 mm, или 240 mm подолг од својот претходник, C3 Aircross ветува повеќе простор за патниците, потпомогнат од поисправениот дизајн на задното стакло, кој се грижи за удобноста на патниците од третиот ред. Моделот може да се пофали и со зголемено растојание од подлогата. Додека специфичните детали за погонската спрега сè уште се под обвивка, Citroen навестува голем број опции, вклучувајќи мотор со согорување, хибридни и електрични варијанти. Се очекува да го има испробаниот 1,2-литарски турбо мотор, и со и без 48-волтна блага-хибридна помош. А за оние кои сакаат да возат на струја, Citroen обезбедува целосно електрична верзија со електричен мотор со моќност од 154 КС. кој ветува километража што надминува 400 километри.  

Првиот автомобил на Huawei ќе има досег до 800 км.

Ако за телефоните на Huawei се знае дека се навистина квалитетни, тоа истото сега се очекува и од автомобилот што е веќе спремен. Моделот наречен Luxeed S7 ќе се натпреварува со големите електрични седани како BMW i5 или Tesla Model S. Автомобилот е заеднички развиен од технолошкиот гигант Huawei и кинескиот производител на автомобили Chery и е долга речиси пет метри (497 см). Дизајнот е очекувано модерен, прилагоден на најновата мода на електричните автомобили. Истото важи и за внатрешноста, која е пример за минимализам со два екрани и отсуство на функционални копчиња. Важен, од технолошки аспект, е оперативниот систем HarmonyOS, кој е ист како кај паметните телефони или таблети од кинескиот бренд. Тој е одговорен за управување со мултимедијалниот систем и поврзувањето. Друг технолошки аспект е автономното возење, што се должи на комплексниот систем ADS 2.0 на Huawei, кој интегрира 11 камери со висока резолуција, 12 ултразвучни радари и LiDAR сензор. Постои и вештачка интелигенција. Понудата се состои од две верзии, едната со погон на задните тркала со 215 kW (288 КС) и другата со погон на сите тркала која развива 365 kW (489 КС) и може да забрза од 0 до 100 km/h за 3,3 секунди. Со послаба варијанта се споменува домет од дури 800 km, а батериите се производ на кинескиот CATL. Со цена од 33.000 евра во Кина, овој модел е на ниво на помалиот Tesla Model 3, што е уште една голема предност на Luxeed или Huawei.  

MAN ќе тестира камион без возач на автопат!

Германскиот министер за транспорт Фолкер Висинг ќе биде во возилото на тест возење на автопатот А9 северно од Минхен. Камионот со полуприколка управуван со компјутер ќе патува околу 10 километри од Алерсхаузен, северно од Минхен, до сервисната област Фирхолцен-Запад за да ја промовира новата технологија. Производителот на камиони MAN го разви тест возилото заедно со добавувачите Bosch, Knorr-Bremse, Leoni, Tüv Süd и други партнери и го тестираше на сопственото место за тестирање. Со посебна дозвола сега се оди на автопат за дополнително испитување. Камионот е постојано надгледуван од далечински вработени во контролниот центар и може да биде преземен доколку е потребно, изјави портпаролот на MAN, Грегор Јенц. Зад воланот има и безбедносен возач кој може да интервенира во секое време. Производителите и добавувачите на камиони се надеваат на голем бизнис со самоуправувачки камиони. Daimler Trucks спроведува пилот проекти со клиенти на американските автопатишта веќе една година. Компанијата сака да ги лансира во 2027 година и да постигне 3 милијарди долари од продажба и 1 милијарда долари заработка пред камати и даноци до 2030 година, според портпаролот на групата Пол Мандајкер. Самоуправувачките камиони би можеле да бидат решение за неколку проблеми со кои се соочува транспортниот сектор, вклучително и недостигот на возачи во Европа и САД. Автономните камиони исто така не мора да го почитуваат времето на возење и паузите за одмор, тие теоретски можат да возат 24 часа на ден. Тие нема да се уморат или невнимателни, а несреќите најверојатно ќе се намалат. Но, некои во индустријата се скептични, велејќи дека има многу технички проблеми што треба да се надминат. Потоа, тука се високите инвестициски трошоци. И производителите на камиони и камионските компании ќе треба да инвестираат многу пари во претворање во е-мобилност во следните неколку години, што е наложено со закон и сега е приоритет.  

Давидовски ќе ја стартува седмата сезона во TCR Europe

Македонскиот возач Виктор Давидовски утре ја почнува својата седма сезона во тркачката серија на TCR Europe; и останува нашиот единствен натпреварувач во оваа серија. Почнувајќи од 2017 година кога првпат се појави на патеките на ова европско натпреварување, секоја сезона Давидовски одше чекор напред, и лани се искачи на високото четврто место во генерален пласман. По четири сезони возење на Honda Civic, и две на Audi RS 3 сезонава Давидовски ќе ја вози моќната Cupra Leon VZ од најновата генерација. И за тимски колега повторно ќе го има Аргентинецот Франко Џиролами, со кого неколку години возеше заедно Освен со нов автомобил и тим, Давидовски го враќа својот стар клупски колега, но и бројот 110 со кој настапуваше претходно. Двајцата ќе возат за тимот на Moniau Motorsport каде како трет возач е и младиот Ерик Жене (17) кој е син на познатиот возач Џорди Жене. Иако има 17 години Жене веќе победи на трка на TCR Шпанија во февруари. Џиролами беше шампион во TCR Europe во 2022 година, а тогаш и Виктор Давидовски имаше одлични резултаи, кога првпат победи на трка во TCR Europe. Тогаш Давидовски првпат возеше и на светскиот TCR шампионат. Лани Виктор Давидовски ја имаше најдобра сезона во TCr Europe освјувајќи го високото четврто место и 266 бодови. Од 14 трки, само на една не успеа да освои бодови, а еднаш се искачи и на пиедесталот. Го освои и второто место во Diamond Trophy конкуренцијата на „возрасни возачи“ Сезонава конкуренцијата во TCR Europe ќе биде засилена со пет возила на CUPRA Leon Vz, Honda Civic Type R FL5, Audi и Lynk&Co. Во тимот на францускиот SP Sompetition се враќа шампионот од 2017 година, Орели Компте, со колегата Џовани Скамарди од Белгија. Сезонава Honda има сериозно возило, и еден од најрепрезентативните автомобили. Има вкупно шест возила во два тима. Шампионот од TCR Јужна Америка ќе вози Honda - Игнацио Моненегро, а исти возила ќе имаат и Унгарецот Леввенте Лосончи, и победникот од Монца и барселона, Рубен Волт. Нов е тимот GOAT Racing каде исто така ќе има три возила, што ќе ги управуваат Рубен Фернандез, Фелипе Фернандез и Душан Борковиќ. Пријавени возачи за првата трка на Валелунга 7 - Aurélien Comte (FRA) - SP Compétition - CUPRA Leon VZ TCR 8 - Nicola Baldan (ITA) - Baldan Group by Comtoyou - Audi RS 3 LMS TCR 10 - Viktor Andersson (SWE) - MA:GP - Lynk & Co 03 TCR 11 - Rubén Fernández (ESP) - GOAT Racing - Honda Civic Type R FL5 TCR 19 - Felipe Fernández (ESP) - GOAT Racing - Honda Civic Type R FL5 TCR 21 - Eric Gené (ESP) - Monlau Motorsport - CUPRA Leon VZ TCR 23 - Ignacio Montenegro (ARG) - ALM Motorsport - Honda Civic Type R FL5 TCR 27 - Ruben Volt (EST) - ALM Motorsport - Honda Civic Type R FL5 TCR 34 - Giovanni Scamardi (BEL) - SP Compétition - CUPRA Leon VZ TCR 62 - Dušan Borković (SRB) - GOAT Racing - Honda Civic Type R FL5 TCR 64 - Levente Losonczy (HUN) - ALM Motorsport - Honda Civic Type R FL5 TCR 72 - Franco Girolami (ARG) - Monlau Motorsport - CUPRA Leon VZ TCR 110 - Viktor Davidovski (MKD) - Monlau Motorsport - CUPRA Leon VZ TCR Саатница ПЕТОК - 19 април 10,30 ч. - слободен тренинг 15 ч. - слободен тренинг 18,45 ч. - КВАЛИФИКАЦИИ САБОТА - 20 април 18,05 ч. - ТРКА 1 (15 круга) НЕДЕЛА - 21 април 15,15 ч. - ТРКА 1 (15 круга)  

Bentley лансираше парфем со мирисот на „нов автомобил“.

Мирисот на нов автомобил е нешто што им е познато на мнозинството љубители на автомобили. Многу компании нудат парфеми со сличен мирис, но сега Bentely отиде чекор понапред и објави дека создале нов мирис за мажи. Компанијата тврди дека е инспирирана од моделите Blackline на британскиот бренд за луксузни автомобили, кои доаѓаат со затемнети детали наместо вообичаените хромирани елементи. Официјално наречен Bentley For Men Black Edition, новиот машки парфем доаѓа во шише кое личи на скроен смокинг, дизајнирано да ги одразува линиите и облините на Bentley, велат од компанијата. Со црно стакло, шишето има и дискретни сребрено-бели ленти, полиран сребрен метален печат со логото на производителот на автомобили и сребрено капаче опкружено со препознатливиот грабач на Bentley што се наоѓа во внатрешноста на сите автомобили на марката. Bentley For Men Black Edition Eau De Parfum цената е 69 фунти за 100ml Може да се нарача на shop.bentleymotors.com